top of page

Soul Search Tarot groep

Openbaar·65 leden

Ik heb Les 2 ~ Tarotkaarten afgerond! Gisteren is mijn deck toegekomen. De dag ervoor dacht ik, ik ga leren schudden (dit blijft nog steeds moeilijk) ik reikte naar een deck boven op de plak en dacht, dit herken ik. Oeps ik had dus al het deck dat ik besteld heb. Dan heb ik er nu twee van🤪. Morgen ga ik deze les nog eens bekijken en dingen opschrijven. Was niet verrast dat de 7 voor spiritualiteit staat. Ik wist al dat mijn geboortedatum een dubbele 7 is met als horoscoop leeuw. 7 is steeds een getal dat in mijn leven terug komt als het om belangrijke gebeurtenissen gaat. Ik had een haat/liefde verhouding met spiritualiteit maar in een 9 jaar en leven in een 9 huis gaf het universum mij het mooiste cadeau. Een zware burn-out. 19maanden later en veel innerlijk werk en schaduwwerk gedaan te hebben. Besef ik dat dit het mooiste cadeau was dat ik in mijn leven had gekregen van het universum. En er is nu volledige acceptatie van de lichtwerker die ik altijd al geweest ben. Toen ik jouw online cursus zag, dacht ik, dit gaan we doen. Er zat wel een serieuze blokkade van 20 jaar in mezelf van kaartleggen. Die heb ik mogen verwerken op 9-9-9. Heftig maar sindsdien is mijn connectie met het kaartleggen terug.

43 weergaven
Sterrenhemel
Soul Search Tarot

Soul Search Counseling

Tel: +32 468257618

Steynstraat 122,

Antwerp, Belgium

BE 0805064069

© 2025 by soul search tarot. Powered and secured by Wix 

bottom of page