top of page

Soul Search Tarot groep

Openbaar·65 leden

Ik heb Les 1 ~ Hoe te beginnen? afgerond! Whoow dit was leerrijk. Jouw spirituele weg is een beetje gelijklopend met die van mij. Ik heb het lang tegen gehouden. De woorden “ik dacht het niet “ zijn zo bekend. En dan kreeg ik 19 maanden geleden een zware burn-out. Ik was totaal out met geheugen verlies en al. Ik kreeg weer door dat ik richting YouTube filmpjes ging gaan. Ik dacht het niet maar wat bleek, niets van mijn vroegere passies kon mij nog raken. Doodmoe steeds en ik merkte dat ik alleen energie kreeg als ik spiritueel actief was. Mijn spirituele vriendin zei me dat ze dit al lang had gezien en dat we misschien samen iets konden starten. Dat is twee weken geleden en sindsdien worden de tekens om ons oren geslagen. Zalig is dit. Dus we zijn aan het brainstormen en onze zaak komt van de grond. We gaan er gewoon induiken. En nu kwam ik jou cursus tegen en dacht…. Nu gaan we er helemaal voor. Je beschrijft dat dit deel ons niet veel kan helpen. Nu dit heeft me al veel duidelijk gemaakt. Ik reinigde nooit mijn kaarten. Ik volg je sinds mijn burn-out en ik wil je bedanken voor alles wat je mij al gegeven hebt. Nu is het wachten tot mijn kaarten toekomen met de post.

16 weergaven
Sterrenhemel

Soul Search Counseling

Tel: +32 468257618

Steynstraat 122,

Antwerp, Belgium

BE 0805064069

© 2025 by soul search tarot. Powered and secured by Wix 

bottom of page